Blog

Poniżej prezentujemy najczęściej wykonywane zabiegi z podziałem na twarz, piersi i ciało. Nie są to oczywiście jedyne możliwe do wykonania interwencje.

CIAŁO:

• - liposukcja
  • - odsysanie tłuszczu
  • - modelowanie sylwetki
  • - przeszczep tłuszczu

TWARZ:

• - redukcja zmarszczek
  • - botoks
  • - lifting twarzy
  • - korekcja odstających uszu
  • - korekcja nosa
  • - przeszczep włosów

PIERSI:

• - ujędrnienie biustu
  • - wszczepieni implantów
  • - powiększenie piersi
  • - zmniejszenie piersi

Wymienione powyżej zabiegi to skuteczne metody radzenia sobie z mankamentami urody. Należy jednak pamiętać, że o kwalifikacji do poszczególnych zabiegów decyduje lekarz.

Każdy zabieg niesie ze sobą ryzyko wystąpienia powikłań a każdy pacjent poddający się interwencji chirurga musi mieć świadomość ryzyka.

Polecane zabiegi chirurgii estetycznej

Tak naprawdę to na świecie istnieje w zasadzie kilka tysięcy różnych rodzajów implantów stomatologicznych. Jeśli chodzi o nas kraj, czyli o Polsce kilkaset. Skąd jednak mamy wiedzieć gdzie wykonać zabieg wszczepienia i tak naprawdę które implanty stomatologiczne są dla nas najlepsze?

Powinniśmy się dowiedzieć co musi obowiązkowo zrobić zanim to stomatolog nam wszczepi implant oraz również jak mamy wybrać dobrą stomatologiczną klinikę.

Według wszelkich szacunków producentów jak i także dystrybutorów implantologicznych rozwiązań w Polsce to zaledwie tylko sześć procent stomatologów zajmuje się implantologią. W Warszawie zdarza się, że to jeden lekarz dokonuje zabiegów. Nie było by w tym nic złego gdyby nie fakt, że wykonuje on je w ośmiu różnych gabinetach. Zdecydowanie niektórzy spośród stomatologów wkręcają dziesięć implantów rocznie. Jednak zdecydowana większość implantów zakładana jest przez specjalistów doświadczonych, którzy wykonują dwieście, trzysta czy też czterysta takich właśnie zabiegów w roku. Najlepsi ze stomatologów wszczepiają średnio jeden implant na dzień.

Wstawianie implantów

Na czym polega zabieg wstawienia implantu?

Sam zabieg może porównać na przykład z zabiegiem wycięcia robaczkowego wyrostka. Procedura ta jest znana od lat medycznie oraz od lat stosowana. Od chirurga usłyszymy, że jest to jak najbardziej standardowy zabieg, które wykonujemy niemal codziennie w szpitalach i to na całym świecie. Jeśli jednak zapytamy naszego rodzinnego lekarza czy podejmie się wykonaniu tego właśnie zabiegu to równie szybko co zapytaliśmy okaże się, że musi on być wykonany przez zawodowego chirurga i to z olbrzymim doświadczeniem. Czy zatem podobnie jest ze stomatologicznymi implantami? Czy każdy ze stomatologów może decyzję podjąć próbę wszczepienia nam implantów?

Wstawienie implantu

Polskie prawo w swoim zakresie stomatologicznych usług absolutnie nie nakłada na lekarzy obowiązku uzyskania certyfikatu specjalnego czy też zdania egzaminu, który dopuszcza nas do praktykowania implantologii. Aby tak naprawdę wszczepić implanty stomatologiczne w Polsce, czyli w naszym kraju wystarczy tak naprawdę być stomatologiem oraz znaleźć sobie pacjenta, który u nas na ten zabieg się zdecyduje. Niezbędne szkolenia zachęcają do rozpoczęcia wszczepiania implantów stomatologicznych.

Kursy są jednak odpłatne i tak naprawdę wymagają od nas bardzo dużego zaangażowania czasu oraz chęci nauki i to na poziomie bardzo intensywnym. Sami nasi pacjenci również tak naprawdę stawiają coraz wyższe wymagania oraz w pewnym stopniu lekarzy motywują do nauki, szkoleń oraz do zakresu zwiększania możliwości leczenia w stomatologicznych gabinetach. Cecha, która wyróżnia specjalistów implantologów są dyplomy, szkolenia, certyfikaty oraz ich udział w seminariach. Jednak z takich specjalistów jest dr Gajda, oferujący implanty – warto sprawdzić jego dokonania. Czasem tak naprawdę wystarczy zerknąć na ścianę w poczekalni, aby tak naprawdę wiedzieć, że praca samego stomatologa to nie tylko i wyłącznie studia, a następnie tylko praktyka w gabinecie. Jak widać robi to różnicę i to całkiem sporą.